Този сайт използва бисквитки. Натискайки бутона „Разбрах“ или продължавайки да бразувате в сайта, вие се съгласявате с използваните от нас бисквитки.
Научете повече

Книги

Доставка
до офис 5.50 лв.

Безплатна доставка
за поръчка над 70 лв.!

тел. 0885334625

skype Elixiria.bg

Добре дошли в Elixiria.bg
Влиянието. Психология на убеждаването
Влиянието. Психология на убеждаването

Влиянието. Психология на убеждаването

Вземи линк
Автор:

Коментари (0)

Издателство: Изток-Запад
Категория: Приложна психология
Състояние: Нова
Наличност: На склад при
доставчик
Цена: 22.00 лв.

Доставка: 5.50 лв. за цялата страна

* Безплатна доставка при поръчка над 70 лв.
0 оценки  
Година на издаване Корица Страници Тегло
2005 твърди 506 586 гр.

Влиянието. Психология на убеждаването

Робърт Чалдини е най-цитираният съвременен социален психолог в света, а е написал само и единствено тази книга (определяна вече като класика). Как е възможно това? Тя наистина е най-информативната и увлекателна книга, написана някога, за влиянието на хората един върху друг, подкупваща читателя с лекия, достъпен стил и ефектно, като в криминален роман поднасяне на материала, а същевременно си остава строго научен труд, в който се анализират механизмите на мотивацията, усвояването на информацията и вземането на решения. Но обяснението на нейния успех следва да се търси другаде - в огромната практическа значимост на разкритите в нея принципи (затова и въз основа на нея са написани десетки други книги). Всеки ден всеки от нас е в ролята на убеждаващ някого да вземе някакво решение (в личния живот или в професионалната си дейност) или сам е подложен на опити да му бъде оказано влияние - атакуват ни не само с телевизионни реклами или презентации в дома ни, ами буквално на всеки ъгъл някой невинно ни подава листче, картичка и се стреми да облекчи портфейла ни. Хората, които го правят, може и да не са чели точно тази книга, но са обучени да използват описаните в нея механизми. Жертвите им обаче обикновено не само не ги знаят, но дори и не ги подозират. Затова авторът непрекъснато ни учи как да се защитаваме от тези манипулации. Разбира се, милионният й тираж не се дължи само на това - тя може да се ползва и като настолна книга от използващите чуждите несъзнавани реакции за свои цели, с подробно описаните в нея шест основни механизма, които карат човека да действа като автомат, без да мисли. Оттук и огромната й значимост за бизнеса - навсякъде където трябва да се продават стоки или застраховки, да се убеждават клиенти, да се водят преговори, да се разработват рекламни или PR-кампании, маркетингови стратегии и т. н. Не на последно място тя си остава и най-важната книга по психология на убеждаването, съответно едно от най-добрите учебни помагала (с петнайсет преиздания) по социална психология, конфликтология и мениджмънт.

Оценете

Вашето име:


Вашето мнение: Важно: HTML is not translated!

Рейтинг: Лош            Добър

Въведете кода от картинката: