Вашата кошница е празна!
      Книги
  Добре дошли в Elixiria.bg
Маркетингови ходове
Вземи линк
Издателство: Изток-Запад
Категория: Други
Състояние: Нова
     
    
        
    
    
        
    
Категория: Други
Състояние: Нова
 Наличност:
    На склад при
доставчик
доставчик
        Цена:
                16.00 лв. /8.18 €/
                                            
    Доставка: 5.50 лв. за цялата страна
* Безплатна доставка при поръчка над 70 лв.| Година на издаване | Корица | Страници | Тегло | 
| 2015 | твърда | 242 | 600 гр. | 
Маркетингови ходове
	Интернет, глобализацията и свръхконкуренцията принуждават компаниите да премислят пазарните си стратегии и маркетинговите си операции, за да са конкурентоспособни при безпрецедентните промени в икономиката, които се осъществяват пред очите ни. Недостигът на клиенти, а не на продукти води до издигането на маркетинга като основен двигател на стратегическото планиране и инфраструктурната ефективност. Маркетингът вече не е ефективен, погледнат само като звено, чиято дейност е да освобождава дадена компания от нейните продукти или услуги. Световноизвестният маркетингов специалист Филип Котлър и неговите съавтори са категорични: компаниите трябва да разширят своите маркетингови концепции до една холистична рамка, в която компаниите и техните сътрудници да са способни умело да оценяват нови възможности за създаване на стойност и да са в състояние да доставят продукти, услуги и преживявания, които могат по-точно да паснат на индивидуалните изисквания на техните клиенти. Провокирайки начина ни на мислене, тази книга показва как да бъде изградена маркетингова платформа около изследването, създаването и доставянето на оптимални качества за клиента, сътрудниците и самата компания.
	В днешно време пазарите се променят бързо. Клиенти, чувствителни към измененията в цените, нови конкуренти, нови канали за дистрибуция, нови канали за комуникация, интернет, мобилна търговия, глобализация, дерегулация, приватизация... списъкът е безкраен. Променят се не само пазарите, а и технологиите, които ги поддържат – електронна търговия, електронна поща, мобилни телефони, автоматизация на продажбите и маркетинга, кабелна телевизия, видеоконференции. Абсолютно наложително е фирмите внимателно да обмислят революционните последици от тези нови технологии.
	Котлър, Джайн, Месинси
            Оценете
Вашето име:Вашето мнение: Важно: HTML is not translated!
Рейтинг: Лош Добър
Въведете кода от картинката:

                
