Този сайт използва бисквитки. Натискайки бутона „Разбрах“ или продължавайки да бразувате в сайта, вие се съгласявате с използваните от нас бисквитки.
Научете повече

Книги

Доставка 3.90 лв.
Безплатна доставка

за поръчка над 48 лв.!

тел. 0885334625

skype Elixiria.bg

Залезът на рекламата и възходът на пъблик рилейшънс
Залезът на рекламата и възходът на пъблик рилейшънс

Залезът на рекламата и възходът на пъблик рилейшънс

Вземи линк
Автор:

Коментари (0)

Издателство: Класика и стил
Категория: Наука и изкуство
Състояние: Нова
Наличност: Не е налична
Цена: 15.00 лв.

Доставка: 3.90 лв. за цялата страна

* Безплатна доставка при поръчка над 48 лв.
Книгата е изчерпана и в момента не може да се поръча.

0 оценки  
Година на издаване Корица Страници Тегло
2003 твърди 306 558 гр.

Залезът на рекламата и възходът на пъблик рилейшънс

От авторите на "22 неизменни закона на брендинга" Рекламата е вятърът PR е слънцето В една от басните на Езоп се разказва как вятърът и слънцето се скарали кой от двамата е по-силен. Видели човек, който си вървял по пътя, и решили да разрешат спора си, като го накарат да си съблече палтото. Първо опитал вятърът, но колкото по-силно духал, толкова по-плътно се увивал пътникът в палтото си. Тогава се появило слънцето и започнало да грее. Скоро човекът усетил топлината му и свалил палтото си. Спечелило слънцето. Не можете насила да се проврете в съзнанието на потенциалния потребител. Рекламата се счита за налагане, за нежелан натрапник, на когото трябва да се оказва съпротива. Колкото по-силен е натискът да се осъществи продажба, толкова по-силно духа вятърът и толкова по-силно потенциалният клиент се съпротивлява на посланието на продавача. Рекламистите говорят за контакт на потребителите с рекламата. Цели страници във вестници и списания, вложки, дипляни, пълноцветни реклами в печатни издания. Трескава дейност, безумни подходи, лудешка смяна на кадри в рекламните телевизионни спотове. Усилване на звука в радио спотовете. Но именно това са признаците, които подсказват на потенциалния клиент: „Не ми обръщай внимание, аз съм реклама". Колкото повече се старае една реклама да се промъкне в съзнанието, толкова по-малка е вероятността тя да постигне тази цел. От време на време потенциалният клиент сваля гарда и вятърът печели. Но не много често.

Оценете

Вашето име:


Вашето мнение: Важно: HTML is not translated!

Рейтинг: Лош            Добър

Въведете кода от картинката: